POLÍFKOFEST 2020 - NEVOJICE

 II. POLÍFKOFEST

26.9.2020 v 16:00 hodin

Druhý ročník soutěže ve vaření kotlíkových polévek pod širým nebem. Soutěžit bude 7 týmů kdy každý z nich bude vařit polévku, kterou si vylosoval.

Na čepu bude samozřejmě vyhlazené pivo, podávat se bude i víno, nealko a další pod záštitou místní hospody.

O zábavu, jídlo a pití nebude nouze a po skončení bude klasický závěr v podobě letního táborového ohně s kytarou.


Přihlášené týmy

Gulda
Lucie Navrátilová
Majochovci
Skaličci
Pravá domácí kuchyně 
MS Nevojice
Vlašáci

Náhradníci: Team Beans (Florián, Pazourková), Kanitrovi

Polévky s nejvyšším počtem hlasů

Gulášová
Uzená s kroupami
Česnečka
Bramboračka
Čočková
Zelňačka
Cibulačka


PRAVIDLA

1. Soutěžit může maximálně 10 teamů.
2. Teamy se přihlašují současně s anketním výběrem soutěžních polévek, prvních 10 je přihlášeno. Anketa je rozeslána všem zájemcům dostatečně předem prostřednictvím skupiny vytvořené na sociální síti (do skupiny může další členy přidávat kterýkoliv již stávající člen), případně mailem.
3. Teamy se přihlašují na základě zadání emailu a jména, případně názvu teamu v anketě.
4. O polévky a pořadové číslo teamu je losováno.
5. Každý team si zajišťuje ingredience a kotlík sám.
6. V případě nutnosti připravit některé části polévky dříve (např. u Dršťkové, Fazolové apod.) může toto pořadatel teamu povolit. 
7. Cenu porce stanovují pořadatelé na základě předchozí dohody.
8. Porce si návštěvníci kupují u poroty ve formě trhacích lístků. Počet zakoupených porcí není omezen.
9. Trhací lístek vymění návštěvník u soutěžících za porci. S tím obdrží od soutěžících zároveň lístek s číslem teamu, který následně může vhodit do hlasovací nádoby.
10. Začátek vaření polévek je stanoven na 14:00 hodin. V závislosti na náročnosti polévky může pořadatel povolit výjimku pokud bude chtít soutěžící team začít dříve.
11. Začátek ochutnávání je stanoven na 16:00 hodin.
12. Konec ochutnávání polévek je stanoven na 18:00 hodin.
13. Po konci ochutnávání porota provede sečtení hlasovacích lístků, prodaných porcí a dobrovolného vstupného.
14. Porota vyhlásí pouze prvních 5 vítězných míst. Další pořadí si mohou soutěžící zjistit následně u poroty či pořadatelů.
15. Do 20:30 hodin každý team uklidí své stanoviště včetně sbalení stanu (přístřešku) teamů.
16. Veškeré odpadky budou umístěny do pytlů, které budou připraveny pro každý stan (přístřešek). Teamy je při úklidu následně vyhodí do kontejnerů.
17. Úklid party stanu pro návštěníky provedou následně soutěžící společně. Toto si organizuje pořadatel.
18. Výtěžek z prodaných porcí bude rozdělen mezi teamy.
19. Výtěžek z dobrovolného vstupného bude uschován na další akce.

Komentáře